Sunday, December 19, 2010

Guguran dedaun pokok.......

Dari detik ke detik saat ke saat dan waktu demi waktu........
ku rasakan diri ini semakin jauh darinya.....
Yang ku HARAPKAN kini hanyalah kemaafan yang mungkin seketika namun cukup untuk segalanya....
dialah manusia yang tersempurna yang pernah ku lihat di dunia yang sementara ini.....
YOU are amazing just the way you are........

KU PEJAM MATA SEKETIKA.........
MELIHAT DEDAUN BERGUGURAN DARI POKOK....

Surat dari kekasih :
Cinta tolong pastikan bahawa esok aku masih bernafas untukmu...........
maksud yang ingin diungkapkan :


JIKA AKU MAHU KAMU....
hilang agamaku....(iman)
JIKA AKU MAHU AGAMAKU....
hilanglah kamu....


Maafkan aku, kerna kamu yang ku kejar dulu.....
maafkan aku, kerna kamu yang ku perlu kini...
maafkan aku saat ini bukan seperti yang lalu....
maafkan aku kerna tersekat pada 2 pilihan.....

ku taktahu bila dan bagaimana....
ku akan pergi??? meninggalkanmu , dunia dan KISAH KITA....
dalam hembusan nafasku kini....ku mahu kamu tahu dan ingat selalu........
dimana ku berada hanya kamu yang ku perlu........
KERNA YANG KU ADA HANYA KAMU....
SAJA.........


FORGIVE ME!!!

there is a lot story bout us maybe this is the best way to make sure our heart is good enough just for ALLAH.......


1 comment: